Thursday, September 17, 2009

Miks ja kuhu

Heips,

Paljud on minult küsinud, MIKS ma ära lähen, eriti veel niiiimoooodi.
Lähen, sest olen alati teadnud, et kunagi pean minema. Pool kooli on mul läbi, tööd pole, peikat pole - miks mitte! Tegelikult on asi nii, et lihtsalt hiljem olen juba nii seotud. Alles peale kooli minnes katkevad need tähtsad kontaktid, mis mul seni olid, praegu minnes saan need taastada. Ja mul on enda jaoks aega vaja. Võtta elust, mida saada on, see endast läbi lasta ning vaadelda, missugune ma erinevais olukordades olen. Mind paelub ka see, kuidas saan hakkama võõras keskkonnas. Eriti veel, kui tulen tagasi max juunis ja pangaarvel on vaid 1/4 Eesti keskmisest kuupalgast:):) Lähme kerjuseelu elama! Ahjaa, oma viiuli võtan ka ühes, vaatab, kas sest kasu on! Loodan, et ta peab mul ilusasti ikka vastu..

Ja teine punkt. Lähme Maarjaga hääletades. Kõigepealt Läti, Leedu, Poola nagu ikka. Praegu oleme plaaninud Varssavisse jääda kaheks ööks, Maarja sõbra Kaziku juurde. Kui miskit peaks juhtma, siis mul on kaks kontakti veel seal, kesklinnas;) Ja kui veel mingi probleem, saab ju Bloniesse sõita! Iiik.
Varssavist Berliini. Ööbime Marioni sõprade juures, Marion on ka seal:) Jah, seesama Viljandi Aida Marion! Jaaa.. kui mingi jama peaks olema, siis saab Enlai juurde arvatavasti või siis see.. Gustafsoni poiss. Seal tahaks kolm ööd olla, saab siis ringi ka veidi vaadata.
Berliinist Nürnbergi, kus meid ootab.. üks host. Sealt hommikul Austriasse. Öömaja on olemas Salzburgis Andrea ning Grazis Martini juures. Veel ei tea, kui kaua me seal oleme ja kus täpsemalt, aga peale seda tahaks ikkagi korra Ljubljanast läbi hüpata. Seal on ka Maarjal üks tuttav ees. Kahju, et Daniel etc okt alguses Eestis on, oleks tahtnud nendega kokku saada...Ahjaa. Austrias saame kokku Kerttuga, kes tuleb Holdeni autoga sinna. Holden läheb nimelt Innsbrucki ülikooli. Ei tea, päris karm saab meil olema kolmekesi edasi hääletades:)
Igatahes. Peale Austriat tahaks Itaalias Bolognasse, Genovasse minna, ei tea, kas jõuab. Siis Prantsusmaa rannikut pidi Marseille´sse Ingrale külla, sealt edasi vb San Sebastian ja siis Hispaaniasse. Maarjal läheb 10. okt lennuk Barcelonast Mallorcale, kus ta lapsehoidjaks läheb. Me Kerttuga oleme veidi Barcelonas, vb lähme ka natukeseks Mallorcale ja siis nt Beneficiosse, millest olen vaid head kuulnud ja lugenud. Ja äkki Portugali? Või hoopis Palermosse? Või Amsterdami? Veel ei tea, kuid eks see selgub kunagi.

Ahjaa.. Jann on ka avaldanud soovi meiega ühineda. Täna selgub siis, kas ta tuleb ka Holdeni autoga ja teeme kahesed paarid edasiliikumiseks või mitte.

Olge mõnusad!

5 comments:

  1. Minu meelest igati loomulik ja hea mõte just nüüd minna. See seotuse ja muu teema on täpselt see, et pärast nagu ei taha. Ja ise olla on ka hea.
    Hoian pöialt ja blogil silma peal :)
    Kallistan kõvasti!
    Hannele

    ReplyDelete
  2. Jeps, naudi ja leia ilusat ja head ja paremat! Ja noh sul küll kontakte igal pool ilmselgelt, aga kui näiteks Belgiasse kogemata sattuma peaksid (a la teel Amsterdami) ja öömaja vaja, siis ma võin igast katuseid leida seal :)
    Loodan et läheb kõik hästi sul, et saad ikka pesta ja süüa ja et tervis peab..

    ReplyDelete
  3. eile lubasid juurde kirjutada, aga ei miskit...

    ReplyDelete