Thursday, September 24, 2009

Varssavis



Čhtust!

Selline tore č t2ht siin:)

Igatahes. Eelmine kord j2ime pooleli Varssavis. Meie aasta teine p2ev siis.
"rkasime Kaziku juures umbes kahe ajal, sest eelmine p2ev oli olnud ju v2sitav. Kiired igap2evatoimetused ja linna peale! Maarja polnud varem Varssavis korralikult olnud, linna n2inud, seega oli see hea mćte. Mul on mćned korrad juhtunud sinna kanti asja olema (mu eesti keel longab yle kyngade juba), nimelt h22letades:)
Kazik elab metrooga kesklinnast tulles eelviimases peatuses, nii et saime sellega mćnusalt sćita.
Ratuzis (Selle peatuse l2hedal ykskord elasime Kziga paar p2eva. Dani juures) l2ksime maha ja otse vanalinna. Nč raekoja plats, erinevad vaateplatvormid, Kaziku kooli kolmpleks ja sealne člu. Mmm, hea mahe. Seal suurel platsil oli yks kloun, Maarja l2ks tema taha, et salaja pilti teha. Kazik pildistas nč klouni ja mina ei suutnud naermata j2tta. Kloun arvas, et ma tahan temaga pilti teha.. Mmm.. ei? Juba suundus mu poole ome k2tudega, et tule-tule. Ma ei tea, kas ta raha tahtis, aga mis minul sellest pildist?! Ja juba ma jooksin eemale, et tast lahti saada. Ebaviisakas, selline (mina, muidugi)! Teel "kelgumaja" poole avastasime v2ikse t2navaturu. N2lginud lapsed ehk siis meie Maarjaga kohe lettide juurde soolaseid palasid maitsma. Juustud, vorstid - mmmmmm.. Ja siis leidsime meečlut!!! Kazik ostis meile, sest meil polnud zlotte kaasas. Ja kas see maitses h2sti? Mmmmmmuidugi! Ma mčtlesin veel, et Eesti člu on see kčige parem.. Kelgumajast lihtsalt jalutasime l2bi, sest midagi ostma kyll ei kavatsenud hakata. Esiteks njeetu raha, mida raisata, teiseks kotid on meil niiiiigi rasked! Paar pilti veel Hard Rock Cafe juures ja metroo p22le j2lle.
Kodu l2hedal k2isime poes ja ostsime syya: meisterdasime Maarjaga pastat, mille kaste mul eriti h2sti v2lja ei tulnud.. Liiga vedel ja juust ei sulanud 2ra. Hmm. Zubrowkat jčime ka. Tervituse poolest. Ja siis fotosessioon totakate n2gudega ja moderntantsuga yliv2ikesel pinnal. Magama l2ksime MK (Mingi Kell).

No comments:

Post a Comment