Sunday, September 30, 2012

Håålega poodi.

Olin tåna pealeløunal netis ja kuulasin, vaatasin youtubes tantsuklubi tantse, sest møned olid nende øppimisest huvitatud :) Siis tuli Dennis (kirjapildis pole kindel) ja kutsus mind Åkirkebysse. Ma sain aru, et låhme mingi seltskonnaga ja ratastega linnakesse tsillima. Niisiis låksin panin mytsi påhe, et tuul kørvu åra ei vøtaks, ja jaki selga ning minek. Tuli vålja, et me ei låhe ei ratastega ega håålega. Låhme jala. Midaaa? Linna on 4 km. Tegelt ei ole seda palju, aga tuul oli. Siin on tuul ikka Tuul. Mis seals ikka. Natuke tuuline jalutuskåik oli, aga tore ikka. Meid oli 5 - kolm tydrukut ja kaks poissi. Rååkisime juttu, nautisin ilusaid vaateid ja sain oma teadmistega silost hiilata :)) Låksime Nettosse ja .. leidsin Saku Rocki. Møtlesin, et ostan siis. Armastusest Eesti vastu. Ja siin någin Saku Kulda. Oli soodukas, maksid 10 krooni kumbki. Vaatasin pudeleid ja kuna Kullal oli ilusam silt ja rohkem eestikeelset teksti, siis ainuke asi, mis ma poest ostsin, oligi Kuld. Ma pole kuigi suur ostleja, eriti Taanis. Vot seda nalja.
Tuli vålja, et noored tahtsidki ainult sinna poodi minna. Ylejåånud linnake pidavat surnud olema. Ehk siis teised låksid tagasi tee peale, et seekord håålega koju/kooli saada. Ma låksin yksinda keskusesse maju ja aedu imetlema. Jalutasin mønusalt keskuse risti-råsti låbi. Påike paistis ja oli hea. Suubusin ka siis sinna kodutee poole, et hååletama hakata ja, ennåe, poisid hååletasid taamal. Itsitasin natuke pihku, et nad ikka veel seal olid ja.. jårgmine auto vøttis nad peale. Hakkasin ka hååletama ja 5 minutiga olin minagi auto peal. Tore tådi oma pisikese valge kutsuga vøttis mind peale. Ta tavaliselt ei vøta kedagi, aga ma paistsin talle nii innocent ja nice, et seekord låks teisiti. Poolel teel vaatasin, et keegi on tee ååres. Need olid meie køndides hååletavad tydrukud.. Nojah. Jøudsime koolini ja någin, et poisid istusid bussipeatuses. Nii nunnu. Yhinesin nendega, et tydrukuid oodata. Miski 20 minti ootasime, sest nad ei saanudki auto peale.. Aga nyyd oleme køik kodus ja løpp hea - køik hea :D

3 comments:

  1. Ma pole veel ühtegi Eesti õlut näinud. Peamiselt seepärast, et ma pole sattunud alkoholipoodi, mida on Lundis tervelt 2. Rootslased on veidrad, isegi veini ja õlut ei ole võimalik toidupoest saada.

    Kas ma juba olen maininud, et see robotikontroll on suht gei?

    ReplyDelete
  2. Pean sisse trükkima mingeid numbreid ja tähti, kinnitamaks, et see olen mina, kes kirjutab.

    ReplyDelete